Idag bär det av!

Igår fick vi jättegod mat hos svärföräldrarna!
Och vilken efterett! Smaskens!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Eric sov hos oss igår! Han hade väntat på oss hela dagen, och blev jätteglad när vi kom! : )
Det blev bad i badkaret, tomtebloss tändning, och graninhämtning! Lite godis blev det också! Och paketöppning! Jag och Jocke fick varsin liten fin porslinsgris av Eric! : )
 Rolle och Fia kom förbi en sväng.. Blev rätt sent, gick inte och la oss förän 22.30..


Morsan ringde precis... Biljetterna till safiren på juldan va helt slut... Skit också... Så nu vet jag ej vad jag ska göra ist..

Nä nu ska jag packa klart..

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0