Dan före dan före dopparedan...

Ja, nu sitter man i K-holm! Sitter med lillis och hennes polare och väntar på att Emma ska komma och hämta mig! Lite party blir det idag! Ska bli skoj!
Har varit lite dålig på uppdateringen sen jag kom hit, har inte funnits tid! Tog med mig datorn hit, så satt och kollade på supernatural nästan hela vägen ner på tåget, skönt som fan!
 Shoppat både idag och igår, lite grejjer till mig och lite julklappar! En nyårsblåsa, och ett par stövlar bla!
Jättefin klänning, är supernöjd! Halva priset va det också, ännu bättre! : )

Nä nu ska jag dricka lite cider!!

Love/Sandra

Kommentarer
Postat av: Marita

Blev det klänningen från Gina? har precis kommit hem fårn Ante och Melina, tror jag ska tillverka varmamackor nu... Mumma.. Jocke höll sig i skinnet :)
Hoppas att du har det bra.puss

2007-12-23 @ 01:28:17
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0